25 Ağu 2009

Olumsuz ruh halini değiştirmek isteyenlere: Esteban Morgado

Dün gece sabaha kadar ajanstaydım.
Moralim bozuk bir şekilde 3 saat uykuyla yeniden işe geldim. Sabah benimle birlikte sabahlamış suratsız arkadaşlarımın yüzü benimkini aratmıyordu.
Hepimiz candık..ama Yorgun ve mutsuz canlar...Durum böyle devam ederken, ayakta durmak için bir neden olsa nakadar güzel olurdu anlatamam..
Yapılacak onca iş..
Bekleyen müşteriler..
4 kişi ajansta çırpınıp dururken çaresizlik psikolojisi yaratıyor bilinçte, ruhta. Çirkin bir iş günü. Bünyem ağlama talebinde olsa bugün, onu hiç bir şekilde reddetmezdim, fakat bugün de kibarlığı tuttu işte garibimin...

...derken müziği açtım. Esteban Morgaldo!
Geldi oturdu yanı başıma. Kafamı sevdi biraz, sakinleştirdi beni, beynimi ruhumu okşadı sevdi..Reiki filan yalan. Tüm gerçek benim için bugün Esteban abimdir! Sen çok yaşa emi güzide müziğinle!...
(Vaktim olsa daha neler yazacaktım ama iş çağırıyor:()

2 yorum:

Nesij dedi ki...

Nefin'ciğim geçmiş olsun. Neden bu kadar yoruyorlar ve üzüyorlar seni, söyle bakayım?

Ayrıca patronunu da "taa Amerika'lardaki abimi kızdırdınız, gelirse daatır burayı haa!" diye tehdit et benim adıma. Salsınlar seni; kafamı bozmasınlar benim! Çok gelesim var zaten; bunu vesile yapar, gelir sinirimi patronundan çıkarırım...

Nefin Huvaj Sevim dedi ki...

Evet abit işler çok yoğun..
Ama yarından itibaren insana benzeyeceğiz sanıyorum.

Bir de ben de duygusal bir insanım sanırım, her şeyi fazla içselleştiriyorum..ama işte esteban morgado imdadıma yetişti..:)

Gelceksen ben sana daha fazla mazeret bulabilirim abitim, yeter ki gel(in)...