7 May 2009

Bugünkü konumuz müzik: Vazgeçemediğim Parçalar

Evet. Kendi adıma iddialı bir şey yapacağım ve daha bu sabah içim şişerek bir kısmını dinlediğim ve onlara hayranlığımı hiç bir zaman gizleyemediğim parçaları listeleyeceğim. Bu listeyi yaptıktan sonra "Ah şunu yazmayı nasıl unuturum..." diyebilmek ve benim için gerçekten vazgeçilmez olan parçaları sürekli dimağımda güncel tutmak istiyorum.
Listeyi görenler de "Aaa bunu uzun zamandır dinlememiştim, ne iyi hatırlattın" ya da "Bu ne ola ki?" diyip indirip, dinlerlerse bu gönül gereksiz yere çok mutlu olur, belirteyim. Hatta listeyi gördükten sonra sizler de "Bunu yazmayı nasıl unutursun Nefin!?" niğdalarınız olursa, yorum olarak yazmayı lütfen es geçmeyiniz. Teşekkürler.

NOT:Söz-Müzik olarak ayırt etmeyeceğim, fakat özellikle düzenlemesiyle beni kendine aşık eden parçaları belirtme gereği duyacağım. Eylemlerim her zaman bu kadar "önceden kestirilebilir" değildir, kıymetini biliniz:)

Led Zeppelin - Battle of Evermore
Pink Floyd - Comfortably Numb
The Doors - Yes, the River Knows
Nina Simone - Sinnerman (Felix the Remix'i dahi süpedir)
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Tori Amos - Caught A Lite Sneeze
Bjork - Possibly Maybe (Düzenlemesiyle gönlümde tahtı mevcut)
Radiohead - Everything in Its Right Place
Anathema - Inner Silence
Jeff Buckley - The Last Goodbye
Pet Shop Boys - It's a Sin (Düzenlemesi dahil her şeyiyle bir içim su!)
Placebo - Without You I'm Nothing
Goldfrapp - Utopia
Beth Orton - The Rip
Red Hot Chilli Peppers - Under the Bridge
Flogging Molly - Float
Andrew Bird - A Nervous Tic of the Head
The Whitest Boy Alive - Burning
Bonobo - Nightlite
FourTet - As Serious As Your Life (Özellikle düzenlemesi)
Gogol Bordello - Through the Roof and Underground

Şimdiden bazılarını yazmayı unuttuğumu hissettim.. Bu harika! Çünkü bütün gün zihnimde eksik olanları bulmaya çalışacak, tüm günümü bir şekilde müziğe ayrımış olduğumu hissederek bu gece daha rahat uyuyacağım.
Evet. Benim için yeteri kadar mutlu olduysanız bu girdiyi burada bitireyim ben:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

3, yok hayır 4, hadi senin gönlün olsun 5 şarkı dışında kalanların AZAP olmasıdır beni şaşırtmayan. ayrıca orada bir the whitest boy alive olsun, bir flogging molly olsun görmek pek leziz bir ruh hali içine soktu beni.

bak canım çekti bi float dinleyeyim.

ekleyeceklerim vardı ama comment textareasının bana ayrılan karakter sınırının sonuna geldim, o yüzden huzurlarınızdan ayrılıyorum sekerek.

enkin

Nefin Huvaj Sevim dedi ki...

heh negzel bak, "Bir float dinleyeyim" etkisi olmuş sende. Sevindim:)

...seke seke çaydan da geçersin sen bilmez miyiz seni yıfyıf:)

volkan dedi ki...

A nervous tic of the head değildi o, enormous tic'ti ama neyse yanlış yazmıssın buraya da, aksamüstü de dedim, her zaman derim, yazar var yazan var, şeytan ayrıntıda gizlidir, aman yanlış söyledim yazar ayrıntıda gizlidir, ayrıntı mı dedim, allah mı söyletti ne :)
Yalnız enormous demisken bir de enormous patrick vardır ki (bkz. coupling), bilen bilir bilmeyen al bundy ile idare etsin

Nefin Huvaj Sevim dedi ki...

Hep söylerim, gıcık bir insansın vesselam. Yukarıdaki yorumunu okuyunca nervous bir tic geliştirdim ben gayet, gerekirse şarkısını da yaparım.hmf!