26 Şub 2013

...ve Perde!

Adım ÇapÇap.
Özel ve mağrur bir ev kedisiyim.

Az sonra görecekleriniz için bir açıklamam ya da özürüm yok. Ben böyleyim. Kabul eden gelsin, etmeyen yoluna devam etsin, daha çok sevecek sevilecek var, oyalamayın. Evet, bu iddialı başlangıç belki biraz olsun bana kendimi iyi hissettirir. 

Hemen söyleyeyim, evimizdeki perdelerin bu denli kapsayıcı ve güçlü olduğunu şimdiye kadar hiç fark etmemiştim.


Önce büyülendim, perdelerin etkisi altında kaldım. Sonraysa, orada "öylece kalakaldığımı" anladım. Ortada etki filan da yoktu. Bildiğiniz ev perdesinin altında kalakalmıştım! 

Artık yapacak bir şey yoktu. Bu perdenin altından nasıl çıkacağımı bilmiyordum ve bu basit bilgiye haiz olmadığım için alay konusu edilecek de değildim! Herhalde... Yine de bir süre etrafı gözlemledim. Birilerinin beni bu çaresiz halde görmesini tercih etmezdim.

Bir süre sonra yine o kadın çıkageldi! Nefin. Normalde severim, aramız iyidir. Ona karşı hep biraz cool oldum, tavrımı verdim. 

Beni bu halde görmesini istemiyordum. Ancak kadın her zamanki gibi bir anda çıkıp karşıma dikildi ve perdeden kurtulamadığımı anında fark etti. İlk önce bozuntuya vermedim.
*Queen - I want to break free

Oysa Nefin, perdeden kurtulamadığımı hemen anlamıştı. Hatta bir süre beni videoya çektiğine bahse bile girerim! İstifimi bozmadım ama perişan haldeydim. O benim en yakınımdı. Yelkenleri suya indirdim ve kurtulamadığım perdeyi kaldırmasına, pekala bana yardım etmesine göz yumdum.

Halime güldü. Ama bunun ilk tepki olduğunu anladım. Yardım etmeye çalışıyordu. Yardım ederken hep güler miydi böyle, doğrusu bilmiyordum. Ona cool davranmaya çalışırken, onu tanımaya hiç çalışmamış olduğumu ayrımsamam da bu an'a denk gelir. Neyse. Uzun lafın kısası, kendimi toparlamaya çalıştım. Ben hala eski ÇapÇap'tım. Bunu bilmesini istedim.

Oysa lanet olası perdeler peşimi bir türlü bırakmıyordu!

Bana sarılacağını hissettiğimde, utangaç ve sevimli görünmeye özen gösterdim. Bu perde olayını unutacaktık ve ben yine eskisi gibi cool kedisi olabilecektim değil mi? Aşağıda gördüğünüz gibi elimden geleni yaptım.


Doğrusunu söylemek gerekirse, hayli de işe yaradı:)

*The Cranberries - No need to argue 

Hiç yorum yok: