7 Eyl 2011

Çeşit - Para Soran Adam

- Abi pardon, bir şey sorcam ya, iki beşliğin var mı?
- Ney?
- İki beşlik diyorum... Şunu iki beşlik yapar mısın sana zahmet, bozuk para lazım oluyor ya metrobüs filan...
- Kardeşim git bakkala sor, beni niye yoldan çeviriyosun?!
- Bakkal yok şimdi yakında, vardır sende be iki beşlik, at elini cebine he?
- Yok, ulan bıraksana pantolonumu sapık mısın nesin!!
- Yahu ben 10 vercem sana, iki beşlik versene bana, parasıyla değil mi!
- Yok mu polis molis çattık sabah sabah haa... Çekilsene kardeşim önümden!!
- Ya tamam dur. Yalan konuştum, ayıp ettim... Doğruyu söylicem... Valla bak...
- Ya yürü git bela mısın!
- Bak ben sana şu 10 lirayı veriyim, sende bana gıcır gıcır olanını ver ne olur, takıntım var benim büzük para cebimdeyken gezemiyorum, dişim kaşınıyo, huy oluyorum... İki beşlik sorun değil tamam mı, unutalım... 10'u ver sen bana yeter. Gıcır gıcır olanını ver ama tamam mı, alcam vercem... Abi dur koşma, valla bak bi tane 10'luk ya, değiş tokuş yani, valla bişi yapmicam kaçma nolur... Huy geliyo, yoksa niye soriyim... Dur yahu!

Hiç yorum yok: