12 May 2008

öyledir işte bazen..

- Nasıldır yeğenim - hanidir sen de hissediyor musun?
- Yok dayı be, bizde "bazen" neyseki.
- "Çok şükür" de yeğenim, "bazen" bile hissetmeyenler var.
- ...
- ..

ne kadar çok sustular sonra.
ama ne kadar çok.
kaç nokta kadar sustular mesela.
biri 3 nokta diğeri 2 nokta kadarsa, o zaman üç nokta kadar susan diğerine göre bir fazla mı susmuş oldu? Yoksa daha az nokta, sustuğunu dahi bağırmayan o zihniyeti mi hissettiriyor ilk baktığında sana? O kadar susuyorum kiii, baksana bana, bana bak hadiii, baksana şuna tam 3 nokta kadar sustum. Aferim sana. Ben "sadece" 2, bu durumda. oooH canıma değsin işte! Değmesin bence hiç aslında ya neyse..2 sus-muş 2 sus-muşşş herkes susar olm o kadar. Harbiden mi?
...

- Dayı be, "bazen" olacaksa o zaman hiç olmasa da olur demek değil midir?
- Yok yeğenim, "bazen"deysen ihtimam göstermelisin. Bazen=2'dir çünkü. Aşağı düşsen sakal, yukarı çıksan bıyıktır. O yüzden dengeni koru iyi mi.
- Tamam dayı.

Hiç yorum yok: