28 Mar 2008

müzikten dem vuralım biraz da

"About a Boy" dünya sevimlisi bir film olmasını elbette ki Badly Drawn Boy'a borçlu diye düşünüyorum (İkisini yine "boy" ortak parantezine alasım geldi). Ara ara evde dinlerken aldığım keyfi şimdi ofise de taşıdım. Edinmeyenler edinsin, bir "River, sea, ocean" dinleyin derim. Gerçi ajans Emirgan'a, Nefingil de Çengelköy'e taşındığı için olsa gerek şu Ankaralı ruhuma bu denli iyi gelen denize nasıl teşekkür edeceğimi bilmezcesine gezdiğim şu günlerde bana denk gelen bir şarkı olduğu için de bu kadar hararetle tavsiye ediyor olabilirim. Size ne gerçi.

Peki bir de HotChip diyeyim. "Boys from school" ve "Colours" adlı parçalarıyla beni sarmış olan HotChip'in diğer pek çok parçasına idraklı bir anlam veremesem de, bu iki parça için hareretlenirim tavsiye konusunda yine.

Phoenix ise "Run Run Run" ile zaten tüm Nefinlerin gönüllerine taht kurmuş bir grup. Koşan bir insan olma özelliğime uymasının yanı sıra, gerek melodisi gerekse taşıdığı ifade gücü açısından dinlenmeye değer bulunacak müziksel'lerden biri. Bu bağlamda değerlendirdiğimizde, keza, Consolation Prizes da ilgi çekicilik mukabilinden kulaklara bir hoş sada bırakır diye düşünüyordu gecenin bir vakti, soğuğun keskin kılıcını ensesinde hissettiğinde "neden boğazlı kazak giymedim sanki!" diye hayıflanıyordu içinden... (Bitmeyen cümleler çözümü.)

oldu, iyi günler.

Hiç yorum yok: