24 Tem 2012

Sevincim Zeytinyağlı Enginar

Bir Angaralı olarak Zeytinyağlı Enginar'a olan düşkünlüğümün İzmirli dostlarımı çok sevmemden kaynaklanabileceğini düşündüm bugün. Bunu düşününce de affetmedim, hemen rahatladım. Kalkıp zeytinyağlı enginar yaptım.

Bildiğimiz şekilde: Her şeyi haşla. Tepsiye diz. Enginarların dibine taze sarmısak koy. Üzerlerine sebzeleri koy. Sos dök. Hah, işte bu kısımdan dolayı lezzete boğulacağız Tuğrulla.

Sosdök: Sos için sebzeleri haşladığım suyu kullandım akıllı gibi. Bir tatlı kaşığı şeker ve Gemlik zeytinyağı ekledim. Tuz da var az. Karıştırıp döktüm üstüne. Ondan oldu bütün bunlar.

Adam gibi sofra kurayım kaygısıyla yanına pilav da yapacaksanız ey çalışkanlar, pilava da sebze suyundan ekleyin lolur. Bozuşmayalım bak. Unutmayın ki:
Bugün her şey Enginar aşkına!


Hiç yorum yok: