4 Tem 2011

Kuyudaki Taş (1 ve 2)

1
-          Bu ses de ne?
-          Kuyuya taş düştü!
       -          Nasıl düştün sen o kuyuya?
-          Düştüm işte kendiliğimden.
-          İyi misin peki?
-          İyiyim. Burası artık benim evim.
-          Derin orası, karanlık... Öyle ev mi olur!
-          Evim benim burası.
-          Peki. Kal sağlıcakla...
-          Olur.


2

-          Bugün nasılsın?
-          İyi değilim.
-          Ne oldu?
-          Bir kuyudayım.
-          İyi ama, orası hep bir kuyuydu… Senin evin?
-          Benim evim karanlık bir kuyu.
-          Öyle…
-          Taşım ben.
-          Öylesin. Haydi kal sağlıcakla…
-          Peki.

2 yorum:

R.Burak dedi ki...

PEKİ :-) çok eğlendim kendi kendime :-)

Itır dedi ki...

ben ne gün gördüm acaba seni metroda, 6 Temmuz mu? sanki öyleymiş.