13 Tem 2009

Jülide Özçelik. Dinledik, sevdik.

Dinleyip, seveli çok oluyor aslen. "Ulan" dedim kendi kendime (bazen öyle sert konuşurum) "onca eşe dosta tavsiye ettin, dinlerken bayıldın ettin bi yazmadın günlüğüne, ayıp sana ayıp!" dedim. Sonra odama çıkıp saatlerce ağlamış olmalıyım. Şiddeti sevmem. Nedensonra Nefin sakinleşince dedim ki, "evet yahu". Dur ben şu Jülide Özçelik yeteneklisini bi yazayım günlüğüme..(Başlığa link bile verdim sonunda!:)

Kızımızın sesi maşallah çok güzel. Yetenekli de bir dimağı var belli ki. Bir de şahane bir düzenlemecisi var ki (Cem Tuncer imiş adı) çok başarılı.
"Jazz İstanbul" albümünde:
Kendinle Kalırsın
Mecnunum Leylamı Gördüm
Nisan Valsi
Yalan Dünya
Sıradan Bir Gün
Anan Var Midur
parçaları gerçekten çook iyi ve harika yorumlanmış. (Özellikle düzenlemelere dikkat!) Aralardaki "şubidudübappapa" vokallerindeki yapaylıkları gözardı ederseniz, gerçekten keyifle dinlersiniz.
"Sıradan Bir gün" de benim bu albümdeki en sevdiğim parçadır (benim için dinleyin - her dinlediğinizde içinizden "nefin senin için dinlemiyorum tamam mı, kendim için dinliyorum, hıh!" deseniz bile ben sahiplendim artık o parçayı. Her halükarda benim için dinlemiş olacaksınız. Nihohahaha!!:)

Böyle albümler daha çok olsun. Afiyetle dinleyelim. Emeği geeçenlerin eline sağlık.

Hiç yorum yok: